rotate-mobile
Mercoledì, 24 Aprile 2024
Cronaca

Segnalazione: " Linciaggio in Consiglio Comunale"

Riceviamo da Mario Comuzzi del Comitato Legalita' Trieste e pubblichiamo:Go pensà de dover lassar un documento. La cronaca dell'aggression, ma anche per dimostrar un'altra volta in che man che semo. E l'acanimento de tuta la classe politica...


Riceviamo da Mario Comuzzi del Comitato Legalita' Trieste e pubblichiamo:

Go pensà de dover lassar un documento. La cronaca dell'aggression, ma anche per dimostrar un'altra volta in che man che semo.
E l'acanimento de tuta la classe politica, NISSUN ESCLUSO, a distruger el patrimonio che se identifica con la cità.
Che xe da 3 secoli la sua linfa vitale, che ga superà le guere e le ocupazioni militari, che ga reso Trieste una realtà importante e per questo contesa, e ogeto de impegno prioritario delle Nazioni Unite che se ne ocupava nel stesso momento che le impegnava a ridefinir i confini dela Germania, del Giapone e cussì via.
Go volu' anche mostrar che el mio iera un comento basado sula mia esperienza professionale in materia, la dove la Poropat no fazeva che ripeter el ritornelo dela distruzione dela zona franca per fini speculativi. Per un comento farme agredir in quel modo? E tuti a vardar? Un altro tono go usà quando i ga comincià a meterme le man adosso.

In Evidenza

Potrebbe interessarti

Segnalazione: " Linciaggio in Consiglio Comunale"

TriestePrima è in caricamento